2013. január 27., vasárnap

A nagyítás

Jó magasra felmentem, éreztem, ma találkozom velük.
A fák közeit kutattam. Kellett, hogy lássam őket, mintha közelebb hoznák
a szeretetet, a szerencsét.
Jönnek a rügyekre, ezek adják az erőt a túléléshez.
Ha kicsit enyhül az idő,- ez jó, - mint a múltkor, rögtön kipattannak a kicsi zöld golyók a bükkfákon, s ők az alsó ágakat elérik a meredek lejtőn.
Egyszer csak megláttam az elsőt, a másodikat, a harmadikat…
Azt hiszem voltak vagy hatan.
Ahogy észrevettek, - van egy köztük, aki állandóan őrködik, és ő
jelzi a többieknek a veszélyt, - rögtön futásnak eredtek.
Kikaptam a mobilom, és fotóztam. Csináltam vagy nyolc felvételt. Otthon rátettem a laptopra. Végignéztem. Nagyítottam, nézegettem, de egyet sem láttam közülük a képeken.
Aztán éjszaka újra megnéztem a felvételeket, felnagyítottam az egyiket.
Végre találtam egyet.
A fák között ott áll egy őz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése